صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ارسال 14 آیین نامه قانون آیین دادرسی کیفری به قوه قضاییه

۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۲۲۰۰
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: میرکوهی با اشاره به تدوین 14 آیین نامه از قانون جدید آیین دادرسی کیفری و ارسال آن به قوه قضاییه جهت بررسی های بیشتر، گفت: حدود 3 تا 4 آیین نامه از این قانون باقی مانده است که به زودی به دستگاه قضا ارسال می‌شود.

«عبدالعلی میرکوهی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در خصوص آیین نامه های قانون آیین دادرسی کیفری گفت: 14آیین نامه از قانون جدید آیین دادرسی کیفری قبل از اجرای این قانون  تدوین شده و به قوه قضاییه جهت بررسی‌های بیشتر تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد، 4 آیین نامه باقی مانده است که متن‌های آن نیز تهیه و تعیین شده است و پس از بررسی‌های نهایی به زودی به قوه قضاییه ارسال شده است.

میرکوهی با اشاره به ضرورت همکاری‌های بین دستگاهی در خصوص این آیین نامه‌ها گفت: برخی از این آیین نامه‌ها نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد و باید از دستگاه‌های متعددی در این زمینه دعوت به همکاری صورت گیرد.

معاون پارلمانی وزیر دادگستری افزود: تعداد و اسامی دستگاه‌هایی که نیاز به همکاری آنها وجود دارد، طبق هر آیین نامه متفاوت است و تعداد دستگاه ها نیز متغیر است.

میرکوهی از اتمام کلی این آیین نامه ها خبر داد و عنوان کرد: با توجه به ابلاغ و اجرای آیین دادرسی کیفری، بخش عمده آیین نامه ها تدوین شده است و قوه قضاییه در حال بررسی آنها است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *