صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نماز عید فطر ساعت ۸ صبح روز عید در مساجد سراسر استان تهران اقامه می‌شود

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۹۴۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه نماز عیدسعید فطر در سراسر استان تهران برگزار خواهد شد گفت: نماز عید سعید فطر یکی از جلوه‌های بزرگ بندگی خداست که هر سال با عظمت خاصی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در گفت‌وگو با میزان، با گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد برای همیشه در تاریخ ایران و انقلاب می‌درخشد.

وی افزود: فتح خرمشهر را صدام و حامیانش باور نداشتند اما با فداکاری رزمندگان اسلام و عنایت خداوند متعال این پیروزی بزرگ سرنوشت جنگ را تغییر داد.

محمودی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر با آرزوی قبولی عبادات روزه‌داران گفت: نماز عید سعید فطر یکی از جلوه های بزرگ بندگی خداست که هر سال با عظمت خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی بودن کشور و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برگزاری آن اجتماعات باشکوه ممکن نیست. لذا امسال نماز عید سعید فطر ساعت ۸ صبح در مساجد سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

وی توصیه کرد: مساجد تمام زمینه‌ها و مراقب‌های بهداشتی را رعایت نمایند و کسانی هم برایشان امکان حضور نیست می‌توانند در منزل نماز عید را بخوانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *