صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

استاندار پیشین تهران: سپاه و بسیج و مردم در مقابله با بحران کرونا سنگ تمام گذاشتند

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۲۱۵۴۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار پیشین تهران با بیان اینکه مردم از زمان شیوع کرونا سنگ تمام گذاشته و کمک‌های بسیاری پابه پای دولت به اقشار آسیب‌دیده داشته‌اند، گفت: نیرو‌های مسلح از سپاه تا نیروی انتظامی و بسیج از ابتدای بحران کرونا به کمک دولت آمده و با تمام توان خود برای مقابله با کرونا یاری‌رسانی کرده‌اند.
محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه هم اکنون از نظر اقتصادی مشکلاتی داریم و تحریم‌ها نیز به هر جهت اثرات خود را می‌گذارند، اظهارداشت: با بروز بحران کرونا باید همه مردم و نیز سایر دستگاه‌ها به دولت کمک کنند تا از این برهه کنونی به سلامت گذر کنیم. 

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح از سپاه گرفته تا نیروی انتظامی و بسیج از ابتدای بحران کرونا به کمک دولت آمده و با تمام توان خود برای مقابله با کرونا یاری‌رسانی کرده‌اند.

استاندار پیشین تهران با بیان اینکه مردم نیز از زمان شیوع کرونا سنگ تمام گذاشته و کمک‌های بسیاری پابه پای دولت به اقشار آسیب‌دیده داشته‌اند، عنوان کرد: وقتی قیمت کالایی چندین برابر می‌شود، اثر منفی زیادی در جامعه  دارد لذا باید با عاملان آن برخورد انشایی شود تا اثر مطلوب روی این افراد بگذارد و آنها متوجه اقدامات نادرست خود از قبیل احتکار، کم و گرانفروشی در زمان کرونا شوند و بدانند این اقدامات ممکن است به قیمت جان دیگر انسان‌ها تمام شود. 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *