صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

واکاوی توافق وین در بسیج حقوقدانان

۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۱۴۳
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: محبی از واکاوی حقوقی، فنی و اقتصادی توافق وین در سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد و گفت: این سازمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادها باید متن توافق را به درستی بررسی کنند، نشستی حقوقی برگزار کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل محبی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادها باید این متن را به درستی بررسی کنند، نشستی حقوقی برگزار کرده و نتیجه این کار را در اختیار نهادهای قانونی پیش بینی شده قرار خواهد داد تا از مسئول این کار استفاده شود.

وی تصریح کرد: در این راستا از اساتید حقوق بین الملل دعوت شده تا در اولین نشست که با موضوع "کدام نهاد باید متن را تصویب کند" و اینکه "آیا قطعنامه نیاز به بررسی دارد یا خیر" شرکت کرده و اگر فرصتی باشد متن برجام نیز مورد بررسی قرار می‌گردد.

رئیس بسیج حقوقدانان خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله محتوایی در این میان این است که آیا تحریم‌ها برداشته خواهند شد یا خیر و اینکه آیا آمریکا به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

گفتنی است، این نشست عصر امروز از ساعت 17:30 نشستی خبری، تحلیلی با حضور اعضای هیئت علمی عضو بسیج حقوقدانان برگزار می‌شود. در این نشست آقایان پروین، میر عباسی، موسوی، حبیب زاده و ملک زاده به واکاوی حقوقی، فنی و اقتصادی توافق وین خواهند پرداخت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *