صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شعبه ویژه رسیدگی به جرائم علیه انفال و بیت المال در دادسرای یاسوج راه اندازی شد

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۶۸۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم علیه انفال و بیت المال در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان راه اندازی شده است.

سیدعلی ملک حسینی در گفتگو با میزان با اشاره به راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم علیه انفال و بیت المال در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: اگر ادارات وظایف قانونی خود را اعمال کنند نیازی به تشکیل پرونده در دادگستری نیست.

وی گفت: در تغییر کاربری اراضی کشاورزی قانون این اجازه را داده که به محض رؤیت تصرف و تخریب در این عرصه‌ها برخورد و اقدام به قلع و قمع شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد لزوم توجه بیشتر مدیران در حوزه انفال را مهم و ضروری دانست.

ملک حسینی در خصوص برخی از برنامه های سال جاری در دادسرای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد، بیان کرد: در این راستا سامانه پیامکی فعال شده است تا بر اساس گزارشات مردمی و بررسی میدانی با مهلت تعیین شده  اقدام بازدارنده انجام شود.

ملک حسینی افزود: هفتگی موارد را به ادارات اعلام و ماهیانه نتیجه اقدامات پیشگیرانه ادارات مربوطه به معاونت دادستان مرکز استان گزارش می‌شود، در این رابطه ادارات مربوطه اقدامات قانونی را در تشکیل پرونده بطور کامل انجام دهند تا نیاز به دستور قضایی نقص تحقیقات صادر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *