صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تشریح اقدامات نظارتی دادسرای ایلام در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰:۲۰
کد خبر: ۶۱۶۴۱۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در تشریح اقدامات نظارتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: نظارت بر عرضه کافی و قیمت مایحتاج اساسی از طریق بازرسی‌های متعدد و برگزاری کارگروه از جمله اقدامات دادستانی است.

افشار خسروی زاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات نظارتی دادستانی ایلام در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: در راستای وظایف ذاتی دادستانی و به منظور حفظ نظم عمومی و کرامت مردم که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور است، دادستانی ایلام اقدامات زیادی را از جمله تعیین بازپرس و دادیار کشیک جهت رسیدگی به پرونده‌های احتمالی اجرایی کرد.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد خط ارتباطی تلفن همراه جهت تسریع در ارتباط گیری ایستگاه‌ها با قضات کشیک، ارائه آموزش‌های لازم به ضابطین توسط نمایندگان دادستان با حضور در محل ایست و بازرسی ها، پیگیری اعمال قانون متخلفین و نظارت بر بازار از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام تاکید کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایلام، برقراری گشت روزانه با حضور دستگاه‌های اجرایی و برخورد با هر گونه تخلف احتمالی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر عرضه کافی و قیمت مایحتاج اساسی از طریق بازرسی‌های متعدد و برگزاری کارگروه، پیگیری تامین مواد ضدعفونی برای مشاغل آزاد از جمله تاکسی ها، پیگیری مشکلات کارگری ناشی از تعطیلی کارگاه‌ها و نظارت بر تامین و توزیع مناسب مواد ضدعفونی کننده و ماسک در داروخانه‌ها از جمله اقدامات دادستانی استان ایلام به شمار می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *