تشریح اقدامات بیمه دی برای ایثارگران
- محمدرضا کشاورز با بیان اینکه شرکت بیمه دی همزمان با شیوع ویروس کرونا وظیفه خود دانست که در راستای مراقبت از سلامتی و خدمت رسانی هرچه بیشتر به جامعه ایثارگری اقدامات پیشگیرانهای را انجام دهد افزود: در همین راستا فعالیتهای متعددی در جهت تسهیل امور مربوط به ایثارگران توسط این شرکت انجام شده است که یکی از این اقدامات توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و کرم مرطوب کننده بین جانبازان ۷۰ درصد و خاص بود.
وی افزود: حذف کامل محدودیت برای تاییدیههای پزشکی و دارویی برای جانبازان دارای بیماریهای خاص و کاهش چشمگیر محدودیتها برای سایر بیمه شدگان، راه اندازی مشاوره آنلاین پزشکی برای جانبازان ۷۰ درصد و خاص، راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه برای پیگیری و مشاهده وضعیت اسناد هزینه ارائه شده از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در این زمینه بوده است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی آغاز نظرسنجی و تماس با بیمه شدگان برای اطلاع از نیازمندیهای آنان را یکی دیگر از اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: تاکنون برای جمع آوری اسناد هزینه از درب منزل در شهر اصفهان به صورت پایلوت اقدام شده است و امکان گسترش این طرح به سراسر کشور بررسی و تایید شده است. گسترش فعالیتهای مرکز ارتباط شرکت بیمه دی به منظور پاسخ گویی تلفنی هرچه بیشتر و کاهش مراجعه حضوری بیمه شدگان نیز اقدام دیگری بوده که توسط شرکت بیمه دی صورت پذیرفته است.