صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ایجاد شفافیت در معاملات با افزایش آگاهی مردم نسبت به ثبت سند رسمی

۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۱۰۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: اگر آگاهی مردم نسبت به ثبت سند رسمی بیشتر شود، شاهد شفافیت زیادی در معاملات و ایجاد نظم عمومی خواهیم بود.

- سعید محوری در دیدار‌های جداگانه با آقایان نادری و بازهوایی فرماندار و رئیس دادگستری خوروموج دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این دیدار‌ها اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد، سازمانی وابسته به قوه قضاییه است و خدمات متنوع و متعددی به مردم ارائه می‌کند و مردم نیز عموما با خدمات ثبت آشنایی دارند و به نوعی از خدمات ثبت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه به نوع خدمات ثبت و تکالیفی که بر عهده ثبت اسناد و املاک است، متاسفانه با چالش کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان‌های استان بوشهر مواجه هستیم و درخواست‌های متعددی از سوی سازمان صورت گرفته و قطعا در آینده نزدیک این مهم نیز تحقق خواهد یافت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر در این دیدار‌ها با اشاره به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: برای کسب اعتماد و عزت و احترام مردم، کارکنان این اداره برای ارتقای جایگاه خود در میان مردم خدمات خود را با سرعت و دقت هرچه بیشتر ارائه می‌دهند.

محوری خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان در توسعه همه جانبه و پایدار این شهرستان در جهت اقدامات ثبتی شد و گفت: برای این منظور باید از تمام توان در راستای ارائه خدمات به مردم و رضایت مندی آنان بهره گرفت. سازمان ثبت منشاء بسیاری از خدمات مهم در جهت حل مسائل قضایی بوده و اگر آگاهی مردم نسبت به ثبت سند رسمی بیشتر شود، شاهد شفافیت زیادی در معاملات و ایجاد نظم عمومی خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *