صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پلمب یک واحد عرضه فرآورده‌های گوشتی در اشکذر

۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۱۵۶۲۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در استان یزد با اعلام پلمب یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی گفت: با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

سید محمد ابراهیم اقبالی در گفت‌و‌گو با  میزان، درباره برخورد با اصناف متخلفی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شد و با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر افزود: با هدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، برخورد و مغازه آنها پلمب خواهد شد.

این مقام قضایی در خصوص نقش سلامت فرآورده‌های گوشتی بر سلامت جامعه اظهار کرد: به جهت مصرف روزانه عمومی مردم و لزوم عرضه آن با رعایت مقررات بهداشتی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه پس از بازرسی مراکز توسط اداره دامپزشکی با متخلفین برخورد جدی صورت می‌گیرد که این موضوع در خصوص سایر اصناف نیز جاری می‌باشد.

اقبالی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف در عرصه‌های مختلف را به مراکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی و یا به دادستانی گزارش و اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *