صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه های قضایی شرق استان/ تقدیر از قضات و کارکنان موفق در شاخص تکریم ارباب رجوع

۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۳۰۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی طی سال جدید و بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه‌های قضایی شرق استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه‌های قضایی شرق هرمزگان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: در بازدید از حوزه‌های قضایی شرق استان هرمزگان، ضمن ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی برای سال جدید، جهت پیگیری و رسیدگی به مطالبات حقوقی و قضایی مردم از کلیه بخش‌های دادگستری، دادسرا و حوزه‌های وابسته بازدید به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از شعب، به منظور رفع نواقص، ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، ارشادات و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید‌ها از تعدادی از قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی که در رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند از سوی رئیس کل دادگستری هرمزگان تقدیر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *