صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حضور ناشناس دادستان بندر ماهشهر در یک مراسم ختم/ بازداشت هنجارشکنان پروتکل‌های بهداشتی

۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰:۲۰
کد خبر: ۶۱۳۰۹۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
عصر دیروز در پی برگزاری یک مراسم ختم در بندر ماهشهر دادستان این شهرستان با حضور ناشناس در این مراسم، با قانون‌شکنان برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، عصر دیروز در فاز ۳ بندر ماهشهر خانواده‌ای برخلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم و تیراندازی هوایی کردند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر به محض اطلاع از برگزاری این مراسم به طور ناشناس در محل حضور یافت و دستورات لازم برای برخورد با هنجارشکنان را صادر کرد.
 
محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: با قاطعیت با برگزارکنندگان مراسماتى که موجب تجمع مردم می‌شود برخورد خواهد شد.
 
 محمدی اظهار کرد: امروز روز گذشته در پى برگزاری مراسم فاتحه و تجمعی که در خیابان پانزدهم فاز ۳ برگزار شده بود شخصاً به صورت ناشناس در محل حاضر و با صدور دستور ویژه و حضور فعال نیروى انتظامى تعدادی از عاملان دستگیر و بازداشت شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز عده‌اى خطر سرعت شیوع ویروس کرونا را درک نکرده‌اند و یا نمی‌خواهند درک کنند و باوجود این همه تذکر و آموزش و هشدار اقدام به برگزارى مراسمات و تجمع مى‌کنند.
 
دادستان ماهشهر خاطرنشان کرد: گویا برخی افراد اطلاعات و اخبار شهرستان مجاور که قریب به دو ماه کم‌ترین آمار ابتلا به کرونا را داشت و در پى برگزارى یک مراسم به یکباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آن شهرستان به بیش از ۲۰ نفر رسید، را نشنیده‌اند، یا نمی‌خواهند بشنوند.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: در این ایام شیوع ویروس کرونا روزانه ۱۰۰ نفر بر اثر ویروس کرونا فوت کردند و برخى خود را به خواب زده‌اند. گویی که این تعداد قربانی کرونا هموطن ما نبوده و متوجه نیستند برگزارى این مراسمات ممکن است موجب ابتلاء و فوت صد‌ها نفر شود.
 
وی متذکر شد: لذا دوباره هشدار می‌دهم با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان مبنى بر شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسمات به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعى، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمى که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومى به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر عنوان کرد: صاحبان مراسم در صورت برگزارى مراسمات حتماً خود را براى برخورد قضایى و قانونى آماده کنند. در ضمن از تمام همشهریانى که در این ایام به منظور عدم انتشار ویروس، از برگزارى مراسمات ختم یا عروسى و تجمع خوددارى کردند کمال تشکر را داریم.
 
انتهای پیام‌/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *