صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

علی‌نژاد: جامعه ورزش و جوانان نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته است

۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷:۳۱
کد خبر: ۶۱۲۲۲۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با بسامی قهرمان وزنه‌برداری بانوان که به عنوان پرستار مشغول به خدمت است تماس نلفنی گرفت.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه برداری بانوان ایران که به عنوان یک پرستار در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت است گفت: به نمایندگی از سلطانی‌فر به شما خدا قوت می‌گوییم و تلاش شما را ارج می‌نهیم. 

علی نژاد در این تماس تلفنی گفت: من خودم یک پزشک هستم و متوجه زحمات و فداکاری شما هستم. شما به عنوان نماینده جامعه ورزش باعث افتخار هستید. 
 
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته است و بسیار خوشحالم که شما به عنوان یک ورزشکار زن و قهرمان ورزشی در کنار چهره ملی بودن امروز در کنار کادر درمان و در سنگر دیگری که کمک و همیاری مردم است حضور دارید. 
 
وی افزود: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان به شما خدا قوت گفته و تلاش شما را ارج می‌نهم. امیدوارم در وزنه‌برداری زنان بزودی با تلاش شما و دیگر ملی‌پوشان شاهد مدال‌آوری باشیم.
 
پوپک بسامی هم ضمن تشکر از تماس و توجه معاون وزیر ورزش گفت: به عنوان یک ورزشکار و وزنه‌بردار کرمانشاهی از اهمیتی که شما و وزیر به موضوع قهرمانان و تلاش‌های من در این روز‌های سخت مبارزه با کرونا دادید تشکر می‌کنم. 
 
او در پایان گفت: بعد از پایان این مبارزه در کنار مردم، تمریناتم را آغاز خواهم کرد و امیدوارم اولین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان ایران باشم. 
 
پوپک بسامی وزنه بردار ۲۸ ساله کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا رتبهٔ چهارم در گروه B وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد و همچنین عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۹ بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *