صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

چه کسانی اولین نوبت طرح حمایت معیشتی در سال ٩٩ را دریافت می‌کنند؟

۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۵۹۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
سخنگوس ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: کسانی در فروردین ماه بسته معیشتی دریافت می کنند که در لیست مشمولین اسفند ماه قرار داشتند.
حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص جزئیات اولین نوبت بسته حمایت معیشتی در سال ٩٩ اظهار کرد: افرادی که در لیست اسفند ماه بودند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالطبع به این لیست کسی هم اضافه نخواهد شد.

وی افزود: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی در فروردین ماه توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولین است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: افرادی که سابق بر این اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه ۹۹ یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می‌شوند اگر مشمول شوند، به لیست اضافه می‌شوند.

میرزایی خاطر نشان کرد: آزمون وسع در خرداد ماه ۹۹ برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می‌شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *