صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

«پایتخت۶» به خوبی مردم را در روز‌های قرنطینه پای تلویزیون نگاه داشت

۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۰۸۴۸۴
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
یک فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون گفت: «پایتخت۶» در شرایط یکه تازی کرونا در کشور و اجماع ملی برای خانه ماندن و مبارزه با کرونا در پر کردن اوقات فراغت مردم نقش موثر ایفا می‌کند.

جبار آذین نویسنده و منتقد سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره مجموعه «پایتخت۶» و سرگرم کردن مخاطب در روز‌های قرنطینه خانگی گفت: مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» با تمام کاستی‌هایش به دلیل حضور هنرمندان کاربلد و حرفه‌ای که افزون بر تبحر در تولید و همکاری با سریال‌های تلویزیونی، سلیقه مخاطب را هم می‌شناسند٬ بسیار خوب عمل کرده است.


وی در همین راستا ادامه داد: گروه سازنده با استفاده از عناصر شوخی‌های کلامی، موقعیت و چهره‌های آشنا در سرگرم‌سازی بینندگان تلویزیون موفق عمل کردند.

آذین همچنین با اشاره به ساختار هنری سریال «پایتخت۶» بیان کرد: این مجموعه از سایر سریال‌های نوروز ۹۹، از منظر ساختار هنری و جذب مخاطب جلوتر قرار دارد.

این منتقد سینما پیرامون نگاه داشتن مردم توسط سریال «پایتخت۶» در شرایط سخت مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: «پایتخت۶» در شرایط یکه تازی کرونا در کشور و اجماع ملی برای خانه ماندن و مبارزه با کرونا در پر کردن اوقات فراغت مردم نقش موثر ایفا می‌کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *