صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اجرای طرح کنترل سرعت خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی

۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۶۰۸۲۹۶
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از اجرای طرح کنترل سرعت خودرو‌ها و وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از اجرای طرح کنترل سرعت خودرو‌ها و وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلفات حادثهساز از سوی رانندگان، خودروی آنان توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به خلوتی معابر به دلیل حضور مردم در خانه و تعطیلات نوروزی، گفت: خلوتی معابر وکاهش تعداد خودرو‌ها می‌تواند منجر به وسوسه برخی از رانندگان به رانندگی با سرعت غیر مجاز شود که این رفتار‌های پرخطر، با خود تصادفات سنگین و خسارات جبران ناپذیری را در پی دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای پیشگیری از بروز خطرات و تصادف‌های احتمالی از ابتدای سال جدید طرح کنترل سرعت در معابر و بزرگراه‌های پایتخت به مرحله اجرا درآمده است، گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح علاوه بر فعال بودن تمام دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات که در بزرگراه‌ها و معابر نصب شده است، ۵۱ تیم سیار پلیس نیز با دوربین‌های لیزرگان در حال رصد سرعت و برخورد با تخلفات رانندگان می‌باشند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز داشت: در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز از سوی رانندگان، خودروی آنان توقیف خواهد شد.

وی به شهروندان تاکید کرد: در این ایام در خانه بمانند و اگر لازم است برای خرید مایحتاج روزانه خود به خیابان‌ها بیایند با سرعت مجاز رانندگی کنند و از حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها پرهیز کرده و حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.


برچسب ها: تهران پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *