صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رسیدگی به پرونده‌های توقیف اسناد وثیقه از سوی مراجع قضایی در ایام نوروز

۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱:۵۰
کد خبر: ۶۰۷۰۷۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی، تامین آسایش شهروندان را اولویت اصلی ادارات ثبت اسناد و املاک در کشیک نوروزی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، خیرخواه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی از استقرار کشیک نوروزی در واحد‌های ثبت اسناد و املاک استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته توسط ثبت اسناد و املاک استان و با هدف ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع، امسال نیز واحد‌های کشیک نوروزی مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز در ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه خراسان شمالی دایر خواهد بود.

خیرخواه با قدردانی از کارمندانی که در برنامه کشیک حضور خواهند داشت، افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در نوروز به منظور توقیف اسنادی که در راستای تودیع وثیقه از سوی مرجع قضایی اعلام می‌شود کارکنان ذیصلاح خود را به‌ عنوان کشیک تعیین و به مرجع قضایی اعلام نموده است.

بیشتر بخوانید:

وی ابراز امیدواری کرد همکاران و مراجعین ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری، کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را به کار گرفته تا ضمن حفظ سلامتی مردم و پرسنل در کلیه واحد‌های ثبتی استان ارائه خدمات به مراجعین با وقفه مواجه نگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *