صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

اجرایی‌کردن مفاد بیانیه گام دوم در اولویت برنامه‌های نمایندگان مجلس یازدهم باشد

۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۰۶۸۶۳
معاون امور بین‌الملل موسسه فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بیان اینکه مجلس یازدهم اولین مجلس چهل ساله دوم انقلاب است گفت: طبعا اجرائی ساختن مفاد بیانیه گام دوم که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد و سند راهبردی نظام اسلامی است، باید در اولویت برنامه‌های نمایندگان باشد.

محسن پاک آیین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به بیانیه گام دوم اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مجموعه‌ای از سرفصل‌های مرتبط با مدیریت جهانی و اصول استراتژیک ملّی و بین‌المللی است که اجرای درست آن، کشور را در مسیر تمدن نوین اسلامی قرار می‌دهد.

وی افزود: این بیانیه هفت سرفصل مهم در حوزه‌های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی دارد که عملیاتی سازی آن‌ها باید مورد توجه نمایندگان مجلس و مسئولین باشد.

معاون امور بین‌الملل موسسه فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ادامه داد: شاید یکی از مهمترنی انتظارات مردم، اتکا به قدرت جوانان و حل مشکلات آنان بخصوص اشتغال، ازدواج و مسکن و بکارگیری آنان در عرصه مدیریت کشوراست که از نکات کلیدی در فرمان‌های رهبری است.

بیشتر بخوانید:

پاک آیین با بیان اینکه مجلس یازدهم اولین مجلس چهل ساله دوم انقلاب است گفت: طبعا اجرائی ساختن مفاد بیانیه گام دوم که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد و سند راهبردی نظام اسلامی است، باید در اولویت برنامه‌های نمایندگان باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *