صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب درگذشت آیت‌الله بطحائی گلپایگانی را تسلیت گفت

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۰۲
کد خبر: ۶۰۶۳۹۷
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید هاشم بطحائی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری طی پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید هاشم بطحائی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

إناللّه و إنا إلیه راجعون
با نهایت تأسف و تأثر خبر رحلت عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج سید هاشم بطحائی گلپایگانی (رضوان اِلله علیه) را دریافت نمودم، آن عالم فرزانه از جمله تربیت شدگان مکتب امام راحل (قدس سره) و از یاران با اخلاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که کارنامه‌ای درخشان از مبارزات انقلابی و مجاهدات علمی و آثارارزشمند از خود به یادگار نهاده و تلاش‌های وافری درجهت ایجاد و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

اینجانب فقدان غم بار آن روحانی متخلق که از جمله حقوقدانان و مدرسین برجسته حوزه و دانشگاه و از حامیان جدی تقریب مذاهب اسلامی بودند را به محضر مبارک امام عصر (روحی له الفداه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ مراجع عظام، علما و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و خصوصاً بیت مکرم ایشان، شاگردان، ارادتمندان و دیگر بستگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر با ائمه طاهرین (سلام الله علیهم اجمعین) برای آن عالم ربانی و صبر و اجر برای بازماندگان محترم را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
 

برچسب ها: مجلس خبرگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *