صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تقدیر نماینده کلیمیان در مجلس از شهردار تهران

۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۰۶۰۴۳
نماینده کلیمیان طی نامه‌ای خطاب به حناچی شهردار تهران از خدمات رسانی و همکاری مطلوب و شایسته مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در کمک به کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده در جریان بحران کرونا تقدیر کرد.

به گزارش گروه جامعه ، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به حناچی شهردار تهران از خدمات رسانی و همکاری مطلوب و شایسته مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در کمک به کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده در جریان بحران کرونا تقدیر کرد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نامه خود تصریح می‌کند: همکاری مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مورد کمک به امور کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده در جریان بحران کرونا نشانه بارزی از حسن همزیستی و همدلی مردم موحد ایران است.

وی در ادامه می‌افزاید:مساعدت ایشان بار دیگر ثابت کرد که تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری در جهت اجرای کامل وحدت توحیدی ملی و مبارزه با استکبار و صهیونیست گام بر می‌دارد و اگر فردی نیز به صورت ناآگاهانه قصد ایجاد کوچکترین خللی دراین اتحاد تاریخی داشته باشد، مورد توجه نخواهد بود و اثری بر اراده قوی ملت موحد ایران نخواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *