صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سفر دریایی در شمال یا جنوب ایران چقدر هزینه دارد؟ + جدول

۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۵۹۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: سازمان بنادر و دریانوردی هزینه سفر دریایی در استان های هرمزگان، بوشهر، مازندران و گلستان را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، طبق اطلاعات به روز شده سازمان بنادر و دریانوردی در 16 فروردین ماه سال جاری، هزینه سفرهای دریایی در استان هرمزگان (بندر لنگه) با خودرو مسیر رفت و برگشت بین 90 تا 204 هزار تومان است و در صورت نیاز در ایام خاص تردد مسافری برقرار و مبالغ بلیط در محل اعلام می شود.

همچنین هزین سفر دریایی در بندرعباس (جزیره هرمز) 6 هزار تومان، بندر شهید ذاکری 7 هزار تومان، قشم به صورت تفریحی 12 هزار تومان و بنادر سهیلی و طبل 10 هزار تومان است.

هزینه سفرهای دریایی در استان ماندران نیز حداقل 20 هزار تومان و حداکثر 22 هزار تومان برای هر نفر است، به عنوان مثال ابتدای اسکه شیلات بابلسر مسیر رودخانه و گشت دریایی با هزینه 20 هزار تومان به صورت رفت و برگشت انجام می شود و حداکثر تا عمق دو کیلومتری دریا و به مدت یک ساعت (قیمت برای هر نفر) است.

همچنین ابتدای اسکه شیلات بابلسر در مسیر رودخانه و گشت دریایی با قیمت 22 هزار تومان به صورت رفت و برگشت انجام می شود و حداکثر تا عمق دو کیلومتری دریا و به مدت یک ساعت (قیمت برای هر نفر) است.

پلاژ فرح آباد شهرستان ساری در مسیر کمتر از 0.5 مایل دریایی از ساحل با قیمت 20 هزار تومان و دارای محدودیت زمانی جهت گشت دریایی صرفا از طلوع تا غروب آفتاب در بهترین شرایط جوی و دریایی امکان پذیر است که دارای محدودیت حرکتی 0.5 مایلی دریایی از محل استقرار قایق ها در ساحل است.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *