صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

روابط عمومی ارتش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۲۵
کد خبر: ۶۰۵۵۶
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: در آستانه عید سعید فطر، روابط عمومی ارتش طی پیامی این عید را به تمامی روزه داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.
به گزارش گروه سیاسی ، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این عید را به تمامی روزه داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی مورد رضایت خداوند قرار گرفته و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان را موجب شده باشد.

در بخشی از این پیام آمده است: آنگاه که صدای پای عید پاکی ها می آید مومنان از یک سو محزون رفتن رمضان و از سوی دیگر شادمان پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان می باشند.

این پیام می‌افزاید: رمضان با سحرها و افطارهایش و با شب های قدر و مناجات هایش از روزه داران انسان هایی ساخته که از نو  متولد شده و تازگی روح را در خود احساس می کنند و عید فطر پاداش بندگان مخلص خداست که با یک ماه دلدادگی و بندگی روح و جان خود را به ملکوت اعلی پیوند داده اند.

در پایان این پیام می‌خوانید: ارتش جمهوری اسلامی ایران این عید سعید را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم مومن و گرانقدر ایران اسلامی و خانواده محترم کارکنان آجا تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان صالح خداوند در ماه مبارک رمضان از سوی خداوند سبحان را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *