صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

جنگ اقتصادی تحمیلی به ایران، مسئولیت نمایندگان مجلس یازدهم را بیشتر کرده است

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۰۳۰
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم توجه داشته باشند، رسیدگی به بودجه ۹۹ هم مسئله مهمی است که با توجه به تحریم‌های نفتی و جنگ اقتصادی که با آن مواجه هستیم،باید مدنظر داشته باشند.
حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به راهبرد‌های کلانی که نمایندگان مجلس یازدهم باید مدنظر داشته باشند، بیان داشت: مسائل مربوط به حوزه سلامت و امور اقتصادی دو عنصر اصلی برنامه‌هایی است که نمایندگان مجلس یازدهم باید مدنظر داشته باشند. 
 
وی ادامه داد: اگر سلامت اقتصادی داشته باشیم، رونق اقتصادی خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
 
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باید به ایجاد و تصویب قوانینی که موحب رشد تولید، ایجاد شفافیت و جلوگیری از رانت‌خواری‌های اقتصادی می‌شود، نظر داشته باشند.
وی تاکید کرد: در حوزه مسائل سلامتی مردم و اپیدمی‌ها و جهت عبور از بحران‌هایی مانند زلزله و سیل هم نیاز به قوانین پیشگیرانه و هم نیاز به توجه جدی به ساختار‌های اقتصادی کشور وجود دارد که نمایندگان مجلس یازدهم باید این موارد را هم مدنظر داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی یادآورشد: نمایندگان مجلس یازدهم توجه داشته باشند، رسیدگی به بودجه ۹۹ هم مسئله مهمی است که با توجه به تحریم‌های نفتی و  جنگ اقتصادی که با آن مواجه هستیم،باید مدنظر داشته باشند. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *