صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برخورد با افرادی که در رابطه با بیماری کرونا به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی اقدام کنند

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۵۷۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: در شرایط کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا است ، در صورت مشاهده هر گونه شایعه پراکنی ، با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می نمایند برخورد قاطع قضائی خواهدشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، امید رضایی اظهار داشت: تصمیمات مختلفی از جمله تعطیلی بازار در روز‌های اخیر و نیزعدم برگزاری مراسم ختم و عروسی و لغو جلسات و همایش‌ها، از سوی شورای تامین شهرستان اتخاذ شده که لازم است مردم با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضروری است مردم موارد بهداشت فردی و عمومی را بیش از پیش رعایت کنند و توصیه‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و رسانه‌های معتبر صورت می‌گیرد را بصورت جدی مدنظر قرار دهند.
 
 رضایی ادامه داد: ضرورت دارد شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از منابع رسمی دریافت کنند و در صورت مشاهده هر گونه شایعه پراکنی درجهت تشویش اذهان عمومی با فرد مورد نظر برخورد خواهد شد.
 
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مراجع قضایی خودداری کنند.
 
این مقام قضایی افزود: توصیه می‌شود شهروندان در روابط اجتماعی و فعالیت‌های روزانه خود تمامی موارد بهداشتی را با دقت رعایت کرده و به دیگران نیز آموزش دهند و از عبور و مرور غیرضروری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد جدا پرهیز کنند.
 
رضایی با بیان اینکه مراجع قضایی یکی از اماکن شلوغ و پر رفت و آمد شهروندان است، تاکید کرد: این ادارات به دلیل مراجعه زیاد، شدیداً در معرض پخش این ویروس قرار دارد به همین دلیل لازم است شهروندان امور پرونده و اطلاع از وضعیت آن را از طریق سامانه ثنا پیگیری کنند.
 
این مقام قضایی افزود: مجموعه دادگستری و دادسرای منوجان تمامی موارد بهداشتی را رعایت کرده و ضدعفونی روزانه انجام می‌شود، اما به شهروندان توصیه می‌کنیم تا حد ممکن از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی خودداری کنند.
 
رضایی بیان‌کرد: لازمه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی است و باید نسبت به این موضوع فرهنگ سازی صورت گیرد.
 
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در پایان از همراهی مردم عزیز و کارکنان شبکه بهداشت ودرمان که درراستای پیشگیری از بیماری کرونا خدمات ارائه می‌نمایند تشکر نمود.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *