صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دولت، بودجه ردشده را با اصلاح ساختار به مجلس تقدیم کند

۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰:۰۲
کد خبر: ۶۰۰۲۴۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: دولت پیرو اصلاح کلیات بودجه باید ابتدا اصلاح ساختار بودجه را مدنظر قرار دهد.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ و اصلاح این لایحه از سوی دولت، گفت: دولت پیرو اصلاح کلیات بودجه باید ابتدا اصلاح ساختار بودجه را مدنظر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:
وی تاکید کرد: همواره اصلاح ساختار بودجه مطالبه اصلی مقام معظم رهبری و مجلس بوده است که ضرورت دارد دولت بودجه رد شده را با تغییر اصلاح ساختاری به مجلس تقدیم کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت همچنین در اصلاح کلیات بودجه باید به واقعی‌تر کردن اعداد و ارقام در بخش درآمدی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در حال حاضر حجم تبصره ۱۴ تقریبا نصف بودجه است و این مسئله باید در مقوله اصلاح بودجه مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین دولت باید برخی از تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۹ را اصلاح کند بنابراین دولت نباید فرصت باقی مانده را به هدر بدهد و باید در اصلاح بودجه اقدامی کند تا نظر مخالفان مجلس جلب شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *