صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

بررسی عوامل بروز کرونا و وظایف دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آن

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۹۹۶۲۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
به دستور رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه مکلف است هرگونه بودجه مورد نیاز برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا را تأمین کند.

به گزارش گروه سیاسی ،در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون عوامل بروز کرونا، پروتکل‌های درمانی، وظایف دستگاه‌های همکار با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری که ریاست این جلسه را برعهده داشت، دستورات لازم را به همه دستگاه‌های ذی ربط برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.
 
به دستور رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه مکلف است هرگونه بودجه مورد نیاز برای مقابله همه جانبه با این ویروس را تأمین کند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت باید همه تجهیزات و وسایل درمانی و مرتبط را در اسرع وقت تولید و تأمین نماید.
 
وزارت راه و شهرسازی نیز مکلف شد با همکاری و شهرداری تهران همه تدابیر لازم در پایانه‌های کشور، مراکز بین جاده‌ای و نیز وسایل حمل و نقل عمومی و مترو اتخاذ نماید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *