صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نقشم در فیلم «دوزیست» بسیار تلخ است/داستان فیلم «برزو نیک نژاد» قابل پیش‌بینی نیست

۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۶۵۲۴
بازیگر فیلم «دوزیست» گفت: به شخصه از برزو نیک نژاد به خاطر این فیلم تشکر می کنم، هر چند دوزیست و نقش من در این فیلم بسیار تلخ بود و همین عاملی بود تا بتوانم در ژانری کاملا متفاوت خودم را محک بزنم.

پژمان جمشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون حضور خود در فیلم سینمایی «دوزیست» ساخته برزو نیک‌نژاد گفت: دوزیست فیلم کاملاً متفاوتی برای من بود، این اثر نوع تازه ای از سینما در کارنامه من بود و چالش جالبی را پیش روی من قرار داد. 

وی در همین راستا ادامه داد: اکثر مخاطبان روز سینما پژمان جمشیدی را به خاطر بازی در آثار کمدی می‌شناسند، به همین واسطه بازی در فیلمی همچون دوزیست به نوعی آشنایی زدایی بهتر و بیشتر مخاطب با پژمان جمشیدی است. 

بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» درباره نقش خود در این فیلم اذعان کرد: به شخصه از برزو نیک نژاد به خاطر این فیلم تشکر می کنم، هر چند دوزیست و نقش من در این فیلم بسیار تلخ بود و همین عاملی بود تا بتوانم در ژانری کاملا متفاوت خودم را محک بزنم. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: یکی از جذابیت‌های فیلم سینمایی دوزیست برای من همکاری با بازیگرانی بود که همواره دوست داشتم با آنها کار کنم که خوشبختانه در این فیلم برایم میسر شد. 

جمشیدی در مورد دلیل پذیرش بازی در فیلم دوزیست تصریح کرد: دلیل اصلی من برای پذیرش این فیلم فیلمنامه آن بود، فیلمنامه دوزیست به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و انسان های این فیلم درگیر گره هایی در زندگی خود می شوند.

بازیگر فیلم ارتش سری در همین ارتباط خاطرنشان کرد: به شخصه اینکه بسیاری از کاراکترهای فیلم دوزیست می توانند ما به ازای بیرونی داشته باشند را دوست داشتم، بسیاری از شخصیت های فیلم را شاید کنار خودمان می بینیم و این اتفاقات به طور برای پذیرش یک نقش جذابیت دارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *