صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن سیلى محکمى بر دهان دشمن است

۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۵۷
کد خبر: ۵۹۵۵۸۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگسترى استان تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، گفت: این حضور سیلى محکمى بر دهان دشمن و یاوه گویان بوده هست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حشمتى، رئیس کل دادگسترى استان تهران در جمع خبرنگاران پیرامون علت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن عنوان کرد: این حضور واقعا باعث خوش حالى ما و مسرت همه ملت عزیز ایران است و این شکوه و عظمت را وقتى آدم مى‌بیند انصافا به وجد مى آید.

رئیس کل دادگسترى استان تهران خاطرنشان کرد: از طرفى این حضور احساس تکلیف مضاعف را همراه دارد و باید با همه وجود در خدمت این مردم بود و انصافا باید همه خدمتگزاران و کارگزاران نظام این حضور را به فال نیک بگیرند و عزم خود را براى حل مشکلات مردم جزم کنند.

وى تصریح کرد: این حضور سیلى محکمى بر دهان دشمن و یاوه گویان بوده هست و خواهد بود.

حشمتى در پاسخ به این سئوال که دادگسترى استان تهران آیا در خصوص تذکر رئیس قوه قضاییه در خصوص افزایش قیمت خودرو ورودى داشته است، بیان کرد: همین تذکر رئیس قوه قضاییه واکنش هایى را در پى داشته و سازمان هاى مسئول مثل تعزیرات و دستگاه قضایى همه این پیام را دریافت کرده اند.

رئیس کل دادگسترى تهران ادامه داد: با توجه به اینکه به آخر سال نزدیک مى شویم باید اهتمام لازم براى مقابله با گرانى ایجاد شود و ما نیز به سهم خود از همه ابزار‌ها براى مقابله با جو و فضایى که دارد ایجاد مى شود استفاده خواهیم کرد.

انتهاى پیام/


برچسب ها: 22 بهمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *