صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سپهبد شهید سلیمانی «مالک اشتر» نظام و انقلاب بود/ آموزه‌های مکتب «حاج قاسم»

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۷۵۴
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی«مالک اشتر» این نظام و انقلاب بود، گفت: دلیل روشن و برهان قاطع این قضیه همین که ایشان آن قدر مورد خشم دشمن بود که رئیس جمهور کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، خود دستور ترور این شهید بزرگوار را صادر کرد.
آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به مختصات مکتب «حاج قاسم سلیمانی» گفت: سپهبد شهید سلیمانی، مجاهدی در راه خدا بود که دلبستگی به پست‌های دنیایی نداشت و همین نکته از خصوصیات برجسته این مکتب خواهد بود.

وی ادامه داد: شجاعت فوق العاده به همراه تواضع فراوان ایشان را نیز نباید از یاد ببریم که می‌تواند جزو ویژگی‌های بارز این مکتب به‌حساب بیاید. 
 
عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی «مالک اشتر» این نظام و انقلاب بود، افزود: دلیل روشن و برهان قاطع این قضیه همین که ایشان آن قدر مورد خشم دشمن بود که رئیس جمهور کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، خود دستور  ترور این شهید بزرگوار را صادر کرد.

آیت الله عالمی عنوان کرد: مردم عزیز کشور خصوصا جوانان و حتی همه مسئولان باید از مکتب شهید سلیمانی بیاموزند و قاسم‌وار و با غیرت فراوان و شجاعت زیاد  از کشورمان دفاع کنند و تسلیم امر ولایت فقیه بودن را نیز از مکتب سلیمانی بیاموزند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *