صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس دفتر رئیس جمهور با لباس محلی

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۶۰۴
محمود واعظی پستی درباره رنگین کمان اقوام و حضور اقوامی که همواره جزئی از هویت ایران بزرگ و یکپارچه بوده‌اند، درفضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور پستی به این شرح در فضای مجازی منتشرکرد:
کشور ما رنگین کمان اقوام است؛ اقوامی که همواره جزئی از هویت ایران بزرگ و یکپارچه بوده‌اند و صفحه‌های تاریخ پر از شرح رشادت‌ها و سلحشوری‌های آن‌ها برای دفاع از حریم کشورمان است. در سفر‌های استانی که نوعاً با فشردگی برنامه‌ها و ضیق وقت همراه است، یکی از دلچسب‌ترین اتفاقات، دیدار و ملاقات با مردم از اقوام مختلف است. از جمله ترکمن‌های عزیز و غیور و دوست‌داشتنی که افتخار این را داشتم که دیروز در شهرستان آق‌قلا با آن‌ها صحبت کنم و لباس زیبای‌شان را به تن کنم. اعتقاد دولت در طول ۶ سال گذشته، توسعه همه‌جانبه و متوازن جای جای کشور با مشارکت همه ایرانیان است و انشاالله تا پایان نیز در همین راستا خواهیم کوشید.

بر اساس گزارش میزان،رئیس دفتر رئیس‌جمهور  بعد از افتتاح کارخانه تولید کاغذ تیشو در شهرستان آق‌قلا، دوهزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به خانواده سیل‌زده واگذار کرد. از مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی خسارت دیده از سیل استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل ۲ هزار و ۲۳۲ واحد در روستا‌های استان و ۲۶۸ واحد در شهر‌های آق‌قلا، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری به سیل‌زدگان شده است.


برچسب ها: واعظی اقوام اق قلا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *