صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

چگونه فرهاد محبوب پرسپولیسی‌ها شد؟!

۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۱۱۵
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خوشحالی پرسپولیسی‌ها نقش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در دربی ۹۱ هم نتوانست به عدم پیروزی در دیدار‌های خود مقابل پرسپولیس پایان دهد و با نتیجه ۲ - ۲ متوقف شد.

پس از بازی مشخص بود که پرسپولیسی‌ها این تساوی را به مثابه برد برای خودشان می‌دانند، اما اشتباهات فرهاد مجیدی در این خوشحالی پرسپولیسی‌ها نقش زیادی داشت.

بزرگترین اشتباه مجیدی، بیرون کشیدن مهدی قائدی بود. قائدی تا زمانی که در بازی حضور داشت؛ ۳ بازیکن پرسپولیس و به خصوص شیری را در زمین خودشان نگه داشته بود. بیرون رفتن قائدی بازی را یک‌طرفه کرد و در نهایت هم شاگردان گل‌محمدی موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه استقلال کنند. هرچند اعتقاد استقلالی‌ها بر این بود که این گل در حالت آفساید به ثمر رسیده است.

اشتباه دیگر مجیدی باز هم به تعویض‌هایش مربوط می‌شود. اواسط نیمه دوم ارسلان مطهری و فرشید باقری به دلیل دوندگی‌های فراوان توان راه رفتن هم نداشتند. مجیدی می‌توانست از آرش رضاوند و مرتضی تبریزی به جای این دو بازیکن استفاده کند، اما این مربی از دو تعویض خود اصلا استفاده نکرد تا مشخص شود او برای اینکه به یک مربی بزرگ تبدیل شود، نیاز به زمان بیشتری دارد.

برخلاف مجیدی، گل‌محمدی، بشار رسن و آنتونی استوکس را به زمین فرستاد که هر دو بازیکن در به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس نقش داشتند.

بدون شک هواداران پرسپولیس هم فرار تیم‌شان از شکست مقابل استقلال را مدیون فرهاد مجیدی می‌دانند. پیروزی استقلال در در دربی ۹۱ می‌توانست بسیاری از معادلات جدول لیگ را هم تغییر دهد، اما این اتفاق هم رخ نداد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *