صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مرادی: امیدوارم مدیری بیاید که بتواند پارس‌جنوبی را جمع و جور کند

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۰۵۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل مستعفی باشگاه پارس‌جنوبی جم گفت: من می‌روم شاید مدیری بیاید که بتواند حق بازیکنان را بگیرد.

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد استعفایش از مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل عدم دریافت کمک ۱۰ میلیارد تومانی وزارت نفت از طریق اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: به خاطر مشکلات مالی باشگاه استعفا دادم. مدت‌ها است بازیکنان تمرین می‌کنند، مسابقه می‌دهند، مربیان شبانه روز تلاش می‌کنند، ولی نتوانستیم پولشان را پرداخت کنیم. من استعفا دادم شاید مدیری بیاید که بتواند حقشان را بگیرد و طلب آنها را بپردازد.

وی در خصوص علت اصلی پرداخت نشدن کمک ۱۰ میلیارد تومانی وزارت ورزش به این باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان گفت: گفته‌اند این پول مشکل قانونی دارد و ما نمی‌توانیم برای باشگاه واریز کنیم. من نمی‌دانم چه مشکلی دارد؟ در این مورد هنوز با موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی صحبت نکرده‌ام، ولی می‌دانم او هم دوست ندارد اتفاق بدی برای تیم رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با اشاره به این که استعفا تنها راه موجود است، تصریح کرد: نمی‌دانم با استعفای من کار درست می‌شود یا نه، شاید درست شود. کار دیگری از دستم بر نمی‌آید. البته تیم را رها نکردم و در این خصوص با برخی افراد از جمله بهرام رضائیان، مدیرعامل سابق این باشگاه مشورت می‌کنم.

مرادی با اشاره به اعتراض بازیکنان به وضعیت موجود و تعطیلی تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد‌: فعلا در بلاتکلیفی هستیم و معلوم نیست چه زمانی وضعیت مشخص می‌شود. امیدوارم راه حل خوبی پیدا شود. بازیکنان حق دارند، چقدر ما به آنها وعده دهیم. آنچه مسلم است تیم منحل نمی‌شود. امیدوارم به زودی مدیرعاملی بیاید که بتواند تیم را جمع و جور کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *