صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

عجیب ولی واقعی؛ پروژه برکناری فرهاد مجیدی به بن‌بست خورد

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۱۷۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خیال برخی، نزدیک به اخراج یا استعفا بود، اما با دو برد بین‌المللی جایگاهش را محکم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پیروزی استقلال مقابل الریان قطر محتمل بود، اما کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم با ۵ گل و ارائه یک بازی زیبا، از سد تیم دوم لیگ قطر که کلی ستاره خارجی دارد، عبور کند. حتی فرهاد مجیدی هم گفت من فکر پیروزی با ۵ گل را نمی‌کردم.

جالب است بدانید که پروژه برکناری زودهنگام مجیدی قبل از بازی با الریان کلید خورد؛ جایی که عده‌ای منتظر شکست و حذف نماینده ایران بودند تا با باخت احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و سپس دربی، کار را تمام کنند، اما بازی خوب استقلال نقشه این افراد را خراب کرد تا فعلا سکوت و عقب‌نشینی کنند.

مجیدی که شروع خوبی داشته، بهتر از دیگران می‌‍داند که کار بسیار سختی در استقلال دارد و خیلی‌ها منتظرند او زمین بخورد. البته فرهاد می‌تواند روی حمایت هواداران استقلال حساب کند چرا که حالا پشت او هستند، اما به هرحال، مخالفانش هم روابط و رسانه‌هایی دارند که منتظر یک لغزش از فرهاد و تیمش هستند تا او را زمین بزنند.

گفتنی است؛ فرهاد به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد مالی‌اش برای ۶ ماه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، اما قرارداد اصلی او ۱۸ ماهه است و او فقط از نظر مالی برای ۶ ماه اول توافق کرده است. جالب اینکه مجیدی بحث مالی چندانی هم برای حضور در استقلال نداشت و در واقع مذاکرات مالی طرفین زیاد طول نکشید.

اگر قرارداد ۶ ماهه مجیدی را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حساب کنیم، قرارداد ۱۸ ماهه او ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود که البته قطعا آ‌پشن‌هایی هم دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *