صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

از زن ایرانی تجلیل شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۱۵۶
رهبر معظم انقلاب به جایگاه و نقش زنان در اندیشه‌ انقلابی امام خمینی (ره)اشاره کردند و فرمودند: بعد از انقلاب از زن ایرانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها به جایگاه و نقش زنان در اندیشه‌ی انقلابی امام خمینی اشاره شده است.  ایشان در اجتماع صدهزار نفری بانوان در ورزشگاه آزادی در ۳۰ مهر ۱۳۷۶ فرموده‌اند:

«در حقیقت باید گفت که بعد از انقلاب، از زن ایرانی تجلیل شده است. پیشقراول این تجلیل هم امام بزرگوار بود که با همه وجود برای زن ایرانىِ مسلمان ارزش و احترام قائل بود. همین بینش بود که موجب شد زنان کشور در انقلاب اسلامی سهم بزرگی را ایفا کردند.»

با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بررسی وضعیت زنان در زمینه تحصیل، اشتغال و فعالیت های ورزشی باید گفت امروزه زنان بخش قابل توجهی از کرسی های دانشگاه را به خود اختصاص داده اند. همچنین در زمینه بازار کار و اشتغال نیز این جمعیت بیش از پیش در جامعه حضور فعال دارند. درضمن با بررسی مدال های ملی و بین المللی نیز نمی تواند جایگاه زن ایرانی را در زمینه ورزش بی تاثیر دانست.


برچسب ها: رهبر انقلاب زنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *