صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بیل ریچاردسون کیست؟

۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۷۹۴۶
بیل ریچاردسون فرماندار سابق نیومکزیکو و موسس مرکز همکاری‌های جهانی ریچاردسون که پایه‌ای برحل منازعات، آزادی زندانیان و حفاظت از محیط زیست دارد. با بررسی کارنامه کاری این فرد باید گفت هر گونه دشمنی در حق جمهوری اسلامی ایران روا داشته است.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، هانی هاشمی، فعال مجازی طی مطلبی به معرفی بیل ریچاردسون و فعالیت‌های ضد ایرانی این فردا پرداخته است.

بیل ریچاردسون فرماندار سابق نیومکزیکو و موسس مرکز همکاری‌های جهانی ریچاردسون است که پایه‌ای برحل منازعات، آزادی زندانیان و حفاظت از محیط زیست دارد. از اعضای UANI (موسسه «اتحاد علیه ایران اتمی»)است. صهیونیست و حامی مجاهدین خلقی که آخرین بار ژوئن ۲۰۱۹ سخنرانی علیه ایران کرده است.

 

uani؛ موسسه اتحاد علیه ایران هسته ای؛ یک موسسه بین حزبی (bi-partisan) معاف از مالیات امریکایی است که وظیفه اصلی آن قرار دادن نام ایران در کنار واژه ریسک بوده و با کمپین‌های مختلف کشورها، نهاد‌ها و حتی شرکت‌های موجود در دنیا را به دشمنی با ایران و قطع هرگونه تبادلی برمی انگیزند.

از مجموع فعالیت‌های این موسسه برگزاری همایش ضد ایرانی iran summit و دعوت از رهبران کشور‌های مختلف علی الخصوص رژیم اشغالی و برخی کشور‌های عربی همسایه و حتا میزبانی آن‌ها برای تبیین خطر ایران با سخنرانی افرادی توماس کاپلان، جو لیبرمن و بن زاید و اجرای کمپین‌های ضد ایرانی متعدد است.

کمپین هدایت تجارت محصول شرکت‌ها با زمینه قرار دادن ایران در قسمت محدوده خطر، کمپین تحریم سوییفت، کمپین تحریم شرکت‌های خودروسازی و خودرو‌های سنگین سازی، تحریم کاغذ پول، رد زنی مسیر کشتی‌های ایرانی و ده‌ها کمپین تحریم بین الملل از کار‌های کثیف این موسسه کثیف است.

اما اصلی‌ترین حامیان مالی این موسسه عریض و طویل و مخوف که همه اعضای آن دشمنان قسم خورده ایران اند چه کسانی هستند؟
۱- شلدون ادلسون
۲- مایکل استینجرت
۳- توماس_کاپلان

۱ شلدون ادلسون صاحب هتل‌های بین المللی سند و بنیاد‌های ذیل خود بزرگ‌ترین حامی مالی این بنیاد است. برای فهمیدن ثروت افسانه‌ایش کافیست بدانید او در انتخابات ریاست جمهوری امریکا عموما کمک خرج هر دو نامزدن‌هایی را پرداخت میکند و پیروز انتخابات امریکا مرهون دم تکان دادن بیشتر برای اوست.

یهودی متعصب افسانه‌ای همان کسی است که توانسته در راستای دشمنی اش با ایران حتا از موجود بی مقداری، چون رضا پهلوی با ثروت و نفوذ بی پایانش بدیلی برای هدایت ایران بسازد و این نیز در پازل حمایت از خاندان است.

مایکل استینجرت (استینهارت) یهودی میلیونر دیگر که از طریق صندوق سرمایه گذاری خود و سایر مایملکش برای ساختن افکار عمومی علیه ایران در جهان پول پاشی میکند. او هم مانند سایر دوستانش بنیاد حیات وحش دارد و تحت قالب حمایت از حیوانات بودجه هام پروژه‌های امنیتی اش را برنامه ریزی میکند.

 

اما توماس کاپلان ...
یهودی بیلیونری که اونطور که متوجه شدم از معدود افراد تعیین کننده قیمت طلای جهانی است و خود از سران وسخنرانان uani نیز هست. دشمن پرکار و فعال که در چندین زمینه مختلف فعال است. تنها در مورد پرونده مالزی و جولو قبلا رشته توییتی زده بودن که اینجا بخوانید.

توماس کاپلان فرد پر کاری است که پرداختن به آن مطلبی جداگانه می‌طلبد. از تاسیس موسسه "پنترا" (حفاظت از گربه سانان) که پیشتر به خاطر دخالت‌ها و جاسوسی‌های دوربین‌های تله‌ای این شرکت در ایران و دستگیری مامورینی در پوشش محیط زیست پرونده‌ای در جریان دارد تا فعالیت در مرکز بلفر...

تا راه اندازی موسسه عدالت برای کورد‌ها (!) و راه اندازی موسسه حمایت از مار قفقازی و در اختیار گرفتن هکتار‌ها زمین در منطقه قفقاز به این بهانه. در مورد کاپلان مطلب‌های زیادی و کشف و ذخیره کردم که بعدتر باز ارگ فرصت شد کار میکنم.

بحث طولانی شد برگردیم به "یوانی" که هرجا پرچمی علیه ایران و تمامیت ارضی و انزوا و نابودی کشورمان بلند شود، این موسسه و پول‌های بی‌شمارش سمت آن سرازیر می‌شوند، خواه نشست تجزیه طلبان علیه ایران باشد خواه کمپین آزادی‌های یواشکی یا کمپین دختران خیابان انقلاب.

 

 


برچسب ها: فضای مجازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *