صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

احتمال رد شدن مصونیت قضایی نتانیاهو در کنست

۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۵۰
کد خبر: ۵۸۵۷۴۳
منابع صهیونیستی گزارش دادند که احتمالا درخواست مصونیت قضایی نخست وزیر این رژیم در کنست رد می‌شود که این امر مسیر را برای برگزاری دادگاه او هموار می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل ؛ گزارش رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که درخواست مصونیت قضایی «بنیامین نتانیاهو» در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) رد می‌شود.

به گزارش پایگاه «جروزالم پست»، مشاور حقوقی کنست تصمیم دارد با تلاش برای به تعویق انداختن نشست کمیته بررسی مصونیت قضایی نتانیاهو مخالفت کند.

«جروزالم پست» می‌نویسد: از آنجایی که اکثریت کنست با اعطای مصونیت قضایی به نتانیاهو مخالف هستند از این رو احتمالا کمیته قضایی با این درخواست مخالفت می‌کند.

در صورت رد شدن درخواست مصونیت قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مسیر برای برگزاری دادگاه فساد مالی او هموار خواهد شد.

 

بیشتر خوانید:

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که پس از ناکامی در تشکیل کابینه در پی پیروزی شکننده در انتخابات پارلمانی ماه‌های آوریل و سپتامبر، در ماه نوامبر با کیفرخواست دادستانی کل این رژیم مواجه شد، در پی بی حاصل ماندن جلسه دیوان عالی، روز چهارشنبه، ۱۱ دی، رسما درخواست مصونیت خود را به کنست منحل شده رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

امکان حضور نتانیاهو در انتخابات سراسری پیش رو در دوم مارس (۱۱ اسفند) و تشکیل کابینه در شرایطی که با اتهام‌های ارتشاء، سوءاستفاده از قدرت و کلاهبرداری مواجه است، به چالشی عمده میان او دادگستری رژیم صهیونیستی مبدل شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *