صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آمریکا یا منطقه را ترک کند یا آماده دریافت ضربات بعدی ایران باشد

۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۶۰۴
دسته بندی‌: سیاست
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هدف حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا بود و حملات اخیر سپاه به صورتی طراحی شده است که منجر به اخراج آمریکا از این منطقه شود. آمریکایی‌ها باید به سرعت منطقه را ترک کنند و اگر این کار را نکنند باید برای دریافت ضربات بعدی ایران آماده باشند.
محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی، با اشاره به واکنش به پاسخ قاطع سپاه به آمریکا بیان داشت: پایگاه عین الاسد، بامداد امروز و در ساعت ۱:۲۰ مورد حمله موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت، دقیقا در همان ساعتی که آمریکایی‌ها جنایت خود علیه سردار شهید سلیمانی را انجام دادند.
 
کارشنایس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: هرچند آمریکایی‌ها اشاره کردند که در حال تخلیه این پایگاه بودند، اما فرصت کافی برای تخلیه این پایگاه نظامی نداشته‌اند و این ادعای کذب‌شان برای اختفاق تلفات است و می‌خواهند در فضای عمومی و رسانه‌ای خود، میزان دقیق تلفات سنگین این پاسخ موشکی سپاه را اعلام نکنند.
 
وی درباره ضرورت و اهمیت این اقدام سپاه نیز بیان داشت: اهمیت این پاسخ موشکی سپاه در این است که ایران با صراحت اعلام می‌کند تهاجم به منافع و اتباع خود را تحمل نمی‌کند و خط قرمز نیرو‌های مسلح ما دفاع از امنیت کشور و امنیت مردم کشور و منطقه است.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: هدف حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا بود و  حملات اخیر سپاه به صورتی طراحی شده است که منجر به اخراج آمریکا از این منطقه شود. آمریکایی‌ها باید به سرعت  منطقه را ترک کنند و اگر این کار را نکنند باید برای دریافت ضربات بعدی ایران آماده باشند.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *