صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کتابی با موضوع زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی در دست نگارش دارم

۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱:۰۳
کد خبر: ۵۸۳۱۴۵
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
نویسنده کتاب «تلخ و شرین از اسرات» گفت‌: مضمون کتابی که اخیرا در دست نگارش دارم به مدافعان حرم اشاره دارد و در این کتاب بخش‌هایی وجود دارد که به فعالیت سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخته شده است.
سید حسن منتظرین نویسنده کتاب «تلخ و شرین از اسارت» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی پیرامون شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: حزن و اندوهی که در میان مردم از این واقعه ایجاد شده قابل توجه است، بعد از «رحلت امام خمینی (ره)» شهادت سردار قاسم سلیمانی بزرگترین غم و تاثر در بین مردم ایران بشمار می‌رود.
 
وی در همین راستا ادامه داد: تحمل باور شهادت سردار قاسم سلیمانی برای همه مردم غم‌انگیز است. همه فرماندهان و سرداران برای ما ارزشمند و در جایگاه خود نخبه بود، اما تدوام سال‌ها حضور در عرصه جهاد سردار شهید قاسم سلیمانی همچنین حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه دفاع از حرم اهل بیت(ع) این سردار بزرگ را در جایگاه خاصی قرار داد.
منتظرین پیروی از ولایت فقیه را رویکرد ارزشمند سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و تاکید کرد: پیروی از ولایت فقیه و دفاع از حقیقت، خصیصه بازر سردار شهید قاسم سلیمانی بود و اینک پس از شهادت این سردار بزرگ تاثری گسترده جامعه ایران و اسلام را فراگرفته است. 

وی پیرامون نگارش کتاب در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: نویسند‌ه‌های توانمند فراوانی وجود دارند که اقدام به نگارش کتاب در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی خواهند کرد تا بتوانند این الگوی بزرگ و مدیر فعال عرصه امنیت را در ابعاد مختلف در تاریخ ثبت کنند.

نویسنده کتاب «تلخ و شیرین از اسارت» به کتابی که اخیرا دردست نگارش دارد اشاره و خاطرنشان کرد: مضمون کتابی که اخیرا دردست نگارش دارم به مدافعان حرم اشاره دارد و در این کتاب بخش‌هایی وجود دارد که به فعالیت سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخته شده است. 

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *