صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

«۹ دی»؛ یوم‌اللهی که ویژگی‌های مردم ایران را نشان داد

۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸:۱۷
کد خبر: ۵۸۱۵۱۱
مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی حضور حماسی مردم در یوم‌الله ۹ دی در حمایت از انقلاب اسلامی را جزء قدرت‌های نرم جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: ۹ دی یوم‌اللهی بود که خصوصیت مردم ایران را نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی‌شریف همزمان با حماسه ملی ۹ دی گفت: روز نهم دی یادآور حماسه مردم، حضور مردم برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در واقع یکی از قدرت‌های نرم جمهوری اسلامی، حماسه‌سازی مردم شریف است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران اسلامی در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی که قریب به ۴۱ سال است، هر کجا که انقلاب نیاز به پشتیبانی مردمی داشته، حضور داشتند و در هر موقعیتی که دشمنان قصد ورود و خدشه به پیکر نظام اسلامی را داشتند، مردم به میدان آمده و از دین و انقلاب صیانت کردند.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: تمام تلاش حوزه هنری انقلاب اسلامی این بوده که حماسه‌سازی مردم را به واسطه حمایت از آثار هنرمندان، بیان کند و آثاری که تاکنون از مجموعه حوزه هنری منتشر شده، این مهم مشهود است و این مهم ادامه خواهد داشت.

مومنی شریف خاطرنشان کرد: ۹ دی یوم‌اللهی بود که بخشی از خصوصیات مردم ایران را نشان می‌دهد، حوزه هنری در سال‌های گذشته به مناسبت ۹ دی برنامه‌ها و نمایشگاه‌هایی داشته، در تمام عرصه‌های هنری خالقان آثار با جوشش از درون جامعه آثار فاخری را به منصه ظهور رساندند، آثاری که مدت‌ها در معرض نمایش و عرضه به مخاطب بوده و مورد استقبال واقع شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *