صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سربازان گمنام امام زمان (عج) در حراست از امنیت پایدار نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱:۰۰
کد خبر: ۵۸۱۳۱۲
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه‌ی الهی، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاورد‌های امام راحل و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی، دریغ نخواهند نمود.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمود علوی» به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی پیامی را صادر کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است.

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

اینک که یک دهه ازعظمت آن حرکت تاریخ ساز می‌گذرد و این عظمت، با شکل گیری دسیسه‌های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه نموده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می‌دارد.

اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید:

یقینا سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه‌ی الهی، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاورد‌های امام راحل (رضوان الله تعالی) و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی، دریغ نخواهند نمود.

سید محمود علوی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *