صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بیست و نهمی خادم‌الشریعه در شطرنج سریع و برق آسای جهان

۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶:۰۱
کد خبر: ۵۸۱۰۹۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
آخرین روز مسابقات سریع قهرمانی جهان با مشخص شدن نتایج نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پانزدهم و پایانی بخش سریع مسابقات قهرمانی شطرنج سریع و برق آسای جهان ۲۰۱۹ برگزار شد و ۳ بانوی شطرنج‌باز کشورمان در سومین روز این مسابقات به مصاف حریفان رفتند.

سارا خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۲۱ اولین بازی روز سوم را با برد آغاز کرد. شطرنج باز کشورمان دو بازی دیگر را مقابل حریفانی از روسیه انجام داد که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی بود. خادم‌الشریعه در مجموع ۱۲ بازی در بخش سریع ۷ امتیاز به دست آورد.

میترا حجازی‌پور با ریتینگ ۲۲۵۳ در اولین بازی برابر تومیلووا از روسیه به برتری رسید. در ادامه مقابل الیسا از آلمان شکست خورد. همچنین بازی با سارگسین را نیز واگذار کرد. شطرنج‌باز ایران در آخرین بازی خود نیز مقابل حریفی از کشور میزبان به تساوی دست پیدا کرد. حجازی‌پور از مجموع ۱۲ بازی تنها ۵.۵ امتیاز کسب کرد.

آتوسا پورکاشیان دیگر نماینده شطرنج ایران با ریتینگ ۲۲۹۹ در ابتدای روز سوم بازی را به شطرنج‌باز کشور میزبان واگذار کرد. پورکاشیان در سه بازی بعد خود توانست پیروز میدان باشد و دو برد مقابل حریفانی از روسیه بود. پورکاشیان نیز همانند خادم الشریعه از ۱۲ بازی موفق به کسب ۷ امتیاز شد.

در پایان و با مشخص شدن جدول این مسابقات خادم‌الشریعه در رده بیست و نهم قرار گرفت. پورکاشیان سی‌وهفتم شد و حجازی‌پور نیز در رده ۷۷ جدول قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *