صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کمیسیون انتخابات: بازشماری آرا امروز پایان می‌یابد

۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴:۲۵
کد خبر: ۵۷۷۶۳۹
مسوولان در کمیسیون انتخابات می‌گویند که بازشماری در ولایت‌های بغلان، فاریاب، تخار و بدخشان تا فردا پایان می‌یابد و پس از تکمیل شدن این روند نتیجه‌ اولیه اعلام خواهد شد.

به گزارش ، مسوولان در کمیسیون انتخابات می‌گویند که بازشماری در ولایت‌های بغلان، فاریاب، تخار و بدخشان تا امروز پایان می‌یابد و پس از تکمیل شدن این روند نتیجه‌ اولیه اعلام خواهد شد.

پس از آن‌که عبدالله عبدالله، رهبر ستاد ثبات و همگرایی روز یکشنبه، اجازه‌ بازشماری آرا را در هفت ولایت باقی‌مانده‌ از جمله پنجشیر، جوزجان، بغلان، سرپل، فاریاب، تخار و بدخشان داد، کمیسیون انتخابات می‌گوید که بازشماری در پنجشیر، جوزجان و سرپل تکمیل شده است.

«اورنگ زیب» عضو کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که روند بازشماری، در ولایت‌های بغلان، فاریاب، تخار و بدخشان تا فردا تکمیل خواهد شد و پس از تکمیل شدن این روند، نتیجه‌ ابتدایی انتخابات اعلام خواهد شد.

این در حالی است که «یونس نو اندیش» عضو دسته‌ی انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی تاکید دارد که بازشماری ۲۷ ولایتی که این دسته‌ انتخاباتی بر آن نظارت نداشته را نمی‌پذیرد و از کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی می‌خواهد که باید این ولایت‌ها دوباره بازشماری شود.

 

اما محمد رضا فیاض، معاون سخنگوی کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی می‌گوید که این خواست چالش برانگیز است.

«قادر هوتخیل» عضو ستاد انتخاباتی دولت‌ساز از کمیسیون مستقل انتخابات می‌خواهد که پس تکمیل شدن بازشماری در هفت ولایت، نتیجه‌ ابتدایی را اعلام کند.

روند بازشماری به دلیل اختلاف‌ها میان کمیسیون مستقل انتخابات و برخی از نامزدان ریاست جمهوری بیش از یک ماه طول کشید.

/

منبع: فارس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *