صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

عضو جبهه پایداری: گزینه اول ما رسیدن به فهرست انتخاباتی مشترک است

۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۷۶۱۵۰
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه گزینه اول این جبهه رسیدن به فهرست انتخاباتی مشترک است، گفت: با حرکتی که هم اکنون در حال انجام است امید زیادی داریم که احزاب و جریانات اصولگرا به ارائه فهرست واحدی برای انتخابات مجلس دست یابند.
فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه هرچه انسجام، همگرایی و هماهنگی بین جریانات و احزاب اصولگرا بیشتر باشد، امیدواری رسیدن به هدف نیز بیشتر است، گفت: نیرو‌های انقلابی و ارزشی می‌توانند به یک فهرست واحد در انتخابات پیش‌رو برسند.

وی ادامه داد: با حرکتی که هم اکنون در حال انجام است امید زیادی داریم که احزاب و جریانات اصولگرا به ارائه فهرست واحدی برای انتخابات مجلس دست یابند.
 
بیشتر بخوانید:

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اخیرا جبهه پایداری در مدل انتخاباتی خود حزئیات نیل به فهرست واحد را منتشر کرد، افزود: در صورتی فهرست واحد ارائه خواهد شد که به معیار‌هایی که برای تشکیل یک مجلس مقتدر و کارآمد لازم است، توجه کنیم در غیر این‌صورت پای باند و رفیق‌بازی به میدان می‌آید.

آلیا با اشاره به معیار‌های وحدت جریان‌ها و گروه‌های اصولگرا گفت: معیار‌های درنظر گرفته شده در مدل انتخاباتی جبهه پایداری، بر اساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است تا از بین ثبت نام کنندگان بهترین افراد انتخاب شوند و اختلافی هم پیش نیاید.

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: اگر پای معیار‌ها درمیان نباشد، ممکن است اختلاف سلیقه به وجود بیاید و دیرتر به فهرست واحد برسیم. با گفت‌وگو‌هایی که همچنان ادامه دارد، امیدواریم ظرف ۵۰ روز مانده تا برگزاری انتخابات موفق به معرفی گزینه‌های نهایی چهره‌های ارزشی و انقلابی شویم.
 
بیشتر بخوانید:

دبیر کل حزب زنان جمهوری اسلامی با بیان اینکه غیر از شخصیت‌های مشهوری که نام‌شان در رسانه‌ها آمد، افراد کارآمد و انقلابی فراوانی ثبت‌نام کردند، اما چون معروف نبودند اسم‌شان در رسانه‌ها مطرح نشد، گفت: باید ویژگی‌ها، تجارب و سوابق این افراد را با معیار‌ها تطبیق دهیم و یک فهرست کارآمد ارائه کنیم.

آلیا با تاکید بر اینکه گفتگو‌های معیار محور برای شناخت افراد کارآمد و نخبه برای گنجاندن درفهرست واحد اصولگرایی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری جلسات مکرری گذاشته و از افراد تاثیرگذار تشکل‌های سیاسی، مذهبی و اشخاص حقیقی موثر حزب زنان جمهوری اسلامی دعوت کرده تا یک فهرست واحد ارائه شود.

وی گفت: البته در مدل پیشنهادی جبهه پایداری اگر اختلاف نظری پیش بیاید ۲ فهرست با اشتراکات حداکثری ارائه خواهد شد، یعنی ممکن است ۲۵ نفر مشترک باشد، ولی سر ۲ نفر به نتیجه نرسند؛ البته این آخرین گزینه است. گزینه اول جبهه پایداری رسیدن به فهرست انتخاباتی مشترک است.
 
به گزارش میزان، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ۱۰ شهریور ۹۸ در یک نشست خبری اعلام کرد شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صد‌درصدی است. در دوره‌های گذشته هم این بوده که شاید به این عدد صد‌درصد نرسیم، اما سعی خود را خواهیم کرد، بنده در آن جلسه هستم و شرکت می‌کنم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *