صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

فهرست پژوهشگران منتخب طرح‌های پژوهشی مشترک ایران و آلمان منتشر شد

۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱:۰۵
کد خبر: ۵۷۶۰۷۸
مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم لیست طرح‌ها و پژوهشگران منتخب طرح‌های پژوهشی مشترک ایران و آلمان را منتشر کرد.

به گزارش گروه جامعه به نقل از مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، در پی اعلان فراخوان طرح‌های پژوهشی مشترک ایران و آلمان که آذرماه ۱۳۹۷ مطرح شد، ۱۰۴ طرح پژوهشی مشترک بین محققان ایرانی و آلمانی تهیه و جلسات کمیته علمی جهت بررسی طرح ها، و ارزیابی‌های انجام شده از سوی کمیته داوران در هر دو کشور، تشکیل شد.

دعوت از اعضای کمیته علمی و داوران منتخب در طی دو جلسه بصورت حضوری در تیر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد؛ و برای هر طرح حداقل ۲ داور منتخب اختصاص یافت.

تعداد ۳۱ طرح مشترک میان پژوهشگران ایرانی و آلمانی، با تصمیم مشترک نمایندگان وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) انتخاب شدند. از این ۳۱ طرح مشترک؛ ۲۰ طرح از سوی دانشگاه ها، و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۱ طرح مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

بودجه اختصاص داده شده برای طرح‌ها از طرف وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) مبلغ ۲۰۰ هزار یورو برای طرح‌های وزارت علوم و ۵۰ هزار یورو برای طرح‌های وزارت بهداشت تعیین شده است.

فهرست اسامی پژوهشگران، همراه با عناوین پروژه و نام دانشگاه‌های مربوطه، بر روی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است. پژوهشگران منتخب دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و به منظور انعقاد قرارداد‌های پژوهشی مشترک با معاونت امور بین الملل دانشگاه علم و صنعت ایران، از طریق شماره تلفن: ۷۳۲۲۸۶۱۰ تماس حاصل کنند.

پژوهشگرانی که موضوع عنوان پروژه تحقیقاتی آنان در اینجا با عنوان Health مشخص شده است، می‌توانند با مدیریت امور بین الملل مؤسسه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) تماس حاصل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *