صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آیت‌الله نوری‌همدانی: بیکاری جوانان ریشه بسیاری از آسیب‌هاست

۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸:۰۹
کد خبر: ۵۷۵۷۴۷
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، تاکید کرد: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار سردار مومنی گفت: بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد؛ اقدام‌های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.

این مرجع تقلید، مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیرو‌های نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات در کشور است.

 آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، تاکید کرد: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.

وی اظهار داشت: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر درمیان جوانان یکی از این حربه‌هاست.

بیشتر بخوانید:

آیت الله نوری همدانی، تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر در جهان توسط آمریکا را عاملی تهدیدکننده دانست و تاکید کرد: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب در کشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *