صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

فاز چهارم ثبت نام طرح ملی مسکن دقایقی دیگر آغاز می‌شود/ اعلام زمان ثبت نام استان تهران

۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵:۲۹
کد خبر: ۵۷۵۵۵۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
اصلانی گفت: فاز چهارم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۹ آذر ماه) آغاز می‌شود.
پروانه اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص زمان ثبت نام فاز چهارم طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: ثبت نام فاز چهارم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ امروز (۱۹ آذر ماه) در استان های سمنان، ایلام، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مرحله دوم سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

اصلانی در پاسخ به این سوال که چرا ثبت نام طرح اقدام ملی در استان سیستان و بلوچستان دو بار تاكنون صورت گرفته است، بيان کرد: در استان سيستان و بلوچستان دو اداره كل راه و شهرسازی به مركزيت زاهدان و ايرانشهر وجود دارد كه ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در مرحله نخست در محدود اداره كل راه و شهرسازی سيستان و بلوچستان به مركزيت زاهدان صورت گرفته و امروز ثبت نام در محدوده اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان سيستان و بلوچستان (ايرانشهر) انجام می‌شود.

وي ادامه داد: در حال حاضر مرحله نخست ثبت نام در حال انجام است و براساس زمینی که در شهر و یا استان‌ها احصاء می‌شود ظرفیت زمین مجددا تامین و ثبت نام متقاضیان مجددا انجام می‌شود.

وی در توضیح زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران اظهار کرد: ثبت نام استان‌های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان، کرمان در فازآخر و تا پایان آذرماه انجام می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *