صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آیین رونمایی از یادمان دکتر شریعتی در متروی تهران

۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۷۵۰۴۲
طی مراسمی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو از سازه کتاب دکتر علی شریعتی در متروی تهران رونمایی شد.

به گزارش گروه جامعه ، همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر و به منظور تجلیل از مقام علمی و فرهنگی  علی شریعتی به عنوان شخصیت دانشگاهی در برنامه ویژه‌ای با عنوان "ابوذر تا کویر" از یادمان و سازه کتاب در ایستگاه متروی دکتر شریعتی رونمایی شد.

در این ویژه برنامه که به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با حضور  فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، جمعی از مسئولین شهری و شاگردان دکتر شریعتی و جمعی از مسافران مترو برگزار شد، از سازه حجمی که با استفاده از کتاب‌های دکتر شریعتی طراحی و ساخته شده بود رونمایی شد.

احسان بیسادی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو هدف از اجرای این برنامه را تجلیل از خدمات علمی و فرهنگی دکتر علی شریعتی و نیز هویت بخشی فرهنگی ایستگاه مترو عنوان کرد.

وی افزود: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو برای هویت بخشی فرهنگی، تجلیل از بزرگان کشور، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و توسعه فرهنگ شهادت، سازه‌ها و المان‌های هنری را در ایستگاه‌های خطوط متروی تهران به نمایش می‌گذارد.

همچنین علی پیرحسینلو مشاور فرهنگی و اطلاع رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خانواده دکتر شریعتی از هنرمندان و برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کردند، افزود: امیدواریم با استفاده از این تصویر نمادین بتوانیم نام و یاد ایشان را زنده نگه داریم.

گفتنی است "ابوذر تا کویر" عنوان این برنامه بود که از اسامی کتاب‌های دکتر شریعتی وام گرفته است.


برچسب ها: مترو روز دانشجو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *