صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

‌‌غالباً امیدوار به جوان‌ها هستم برای آینده

۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۷۳۷۳۸
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب پستی به نقل از معظم له منتشر کرد که به این شرح است: تکیه‌ی بنده روی جوان‌ها است؛ می‌بینید که غالباً دلبسته‌ی جوان‌ها و امیدوار به جوان‌ها هستم برای آینده.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب پستی به نقل از معظم له منتشر کرد که به این شرح است:

«تکیه‌ی بنده روی جوان ها است؛ می‌بینید که غالباً دلبسته‌ی جوان‌ها و امیدوار به جوان‌ها هستم برای آینده؛ منتها آن جوانی که می‌تواند پیشران حرکت عظیم کشور به سوی تمدّن نوین اسلامی باشد کدام جوان است؟ چه جور جوانی است؟ بنیه معنوی اینجا معنا پیدا می‌کند؛ جوانی که با انگیزه است، با ایمان است، با خِرد است، قدردان توان خویش است، اهل کار است، اهل ابتکار است، توکل به خدا دارد، اعتماد به نفس دارد. درست نقطه‌ی مقابل آنچه دشمن در مورد جوان‌های ما می‌خواهد؛ دشمن می‌خواهد جوان‌های کشور ما بی‌انگیزه باشند، بی‌ایمان باشند، بی‌امید باشند، اسیر شهوات باشند، تنبل باشند، بی‌کاره باشند، نق بزنند، کار نکنند، دچار اعتیاد باشند، شکننده باشند؛ جوان‌های کشور را این جوری می‌خواهند. هدف کار‌هایی که دارند روی جوان‌های ما انجام می‌دهند این‌ها است؛ درست نقطه مقابل آن چیزی که ما لازم داریم.
۹۸/۹/۶



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *