صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تکلیف مدعی العموم به پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی

۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۵۹
کد خبر: ۵۷۲۳۵۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی با بیان اینکه از تردد تور‌های غیرمجاز توسط پلیسی راهور جلوگیری می‌شود و تردد منوط به ارائه مجوز است، گفت: پلیس فتا مکلف شد تا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در خصوص مصوبات جلسه کمیته فرعی ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات تور‌ها و باغ‌های گردشگری، تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد تا نظارت بر باغ‌های گردشگری و خانه‌های مسافر و سایر اماکن گردشگری از ناحیه ارگان‌های ذی‌ربط تشدید شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا کاربری ملکی باغ‌های گردشگری حفظ شود و کارگروهی با حضور پلیس اماکن و سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان و امور اراضی استان و سایر ارگان‌های مرتبط تشکیل شود و برای باغ‌هایی که دارای مشکل نیستند مجوز صادر و از ادامه فعالیت مابقی باغ‌ها نیز جلوگیری شود.

وی با اشاره به تکلیف پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی تصریح کرد: پلیس فتا مکلف شد تا فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید و موارد تخطی شناسایی و معرفی شود و همچنین فعالیت مجازی تور‌های مجاز نیز مورد نظارت قرار گیرند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *