صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

امام راحل معلم تفکر بسیجی است

۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰:۵۹
کد خبر: ۵۷۱۱۱۰
امام جمعه تبریز در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) گفت: آثار و برکات بسیج امروز در منطق مقاومت همه جانبه و بازدارنده فرهنگی، سیاسی، علمـــی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی بروز و ظهور یافته و انتظار جامعه انقلابی و امام مسلمین، از بســـیجیان عزیز و سرافراز فراوان اســـت.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از خبرگزاری رسمی حوزه،  مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و سردار عابدین خرم فرمانده سپاه لشکر عاشورا، در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در این مراسم گفت: توسعه تفکر بسیج و بسیجی در جهان معاصر مرهون امام خمینی(ره) است؛ امام(ره)، پدر و معلم این تفکر و تشکل در عصر جدید است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: تفکر بســـیجی ویژگی های اصلی دارد که آن را از دیگر تشکل های مبارز و مردمی جهان متمایز می کند و همین مختصات است که به این فرهنگ و تفکر جنبه الهام بخشی و الگویی در جهان داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم تصریح کرد: بـــه خاطر وجود همین مختصات و عینیت آثار و برکات آن در جامعه انقلابی، منطقه و جهان که امروز در منطق مقاومت همه جانبه و بازدارنده فرهنگی، سیاسی، علمـــی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی بروز و ظهور یافته اســـت، انتظار جامعه انقلابی و امام مسلمین، از بســـیجیان عزیز و سرافراز فراوان اســـت. انتظاراتی که باید به آنها توجه کنند و بیش از هر کسی بدان پای بند باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *