صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پلیس پیشگیری چیست؟

۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸:۰۲
کد خبر: ۵۶۸۹۹۸
با خواندن این گزارش با پلیس پیشگیری و وظایف آن آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در این گزارش با وظایف پلیس پیشگیری آشنا می‌شوید.

تشکیل پلیس پیشگیری

با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهی وقت ناجا با ادغام دو رده (معاونت انتظامی) و (فرماندهی یگان حفاظت خدمات انتظامی) به منظور امور ستادی مربوط به پلیس پیشگیری اعم از کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و ایستگاه‌های بازرسی و خدمات پلیس قضایی و یگان امداد و پلیس راه آهن، فرودگاه، سازمان انرژی هسته‌ای و سازمان زندان‌ها و میراث فرهنگی و حفاظت محیط زیست و مراتع و جنگل‌ها، در سال ۸۵ پلیس پیشگیری تشکیل و راه اندازی شد.


مهم‌ترین وظایف پلیس پیشگیری از زبان فرمانده

سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا درباره وظایف پلیس پیشگیری گفت: پیشگیری از سرقت، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، اجرای طرح تحول کلانتری‌ها، آمایش ایستگاه‌های بازرسی و ارتقای سطح مهارتی و آموزشی کارکنان، از مهم‌ترین اهداف پلیس پیشگیری ناجا برشمرد.


برچسب ها: پلیس پیشگیری

نظرات بینندگان
عباس منصوران
|
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
سلام.من یک شهروند خرمشهری هستم.من ذاتا به نظم مدنی و اجتماعی ایمان و اعتقاد دارم. در طول روز که در سطح جامعه در حال عبور و مرور هستم شاهد تخلفات و جرمهایی هستم که بعلت یک شهروند عادی بودن اجازه دخالت ندارم.همیشه دوست داشتم به صورت افتخاری با پلیس همکاری داشته باشم بلکه به نوبه خودم بتونم در برقراری نظم و امنیت سهیم باشم.چطور میتونم وارد همکاری با پلیس به صورت افتخاری بشم؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *